Back on track!


Nu är jag äntligen tillbaka efter min tre månaders långa paus från bloggen. Känns skönt att vara här igen så man kan skriva lite för sig själv, även om det också var roligt att blogga med Julia och jojjo förståss! 
Eftersom jag inte varit så skrivsugen på sista tiden kan det hända att det tar några dagar mellan inläggen. Så förvänta er inte ett stort come back från min del ännu. Det finns fortfarande mycket som håller på att göras nu för tiden, och att blogga kan ta upp allt för mycket tid ibland.
Men mitt mål är att komma tillbaka helt och skriva minst ett inlägg dagligen!
Hoppas ni vill fortsätta läsa :)

Kramar Bea
(P.S)  Idag firar jag och Johan tre månader <3

Kommentarer
Postat av: Mu

Hej stumpan, självklart ska vi kolla på din blogg!

Vi har saknat dina små inlägg om vad du har för dej, vi förstår att ibland så kan det inte finnas så mkt. att skriva om, men roligt att få höra av dej.



Kram Mu

2009-04-05 @ 13:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0