Ännu en ny dag!


Godmorgon alla glada påskpersoner och påskkycklingar som min lillasyster brukar säga...
Hoppas ni har det bra och att det är lika soligt hos er som det är hos mig, oo i like it! Blir troligtvis lika varmt som i går vilket innebär att det är dags att ta fram alla sina sommarkläder + solbrillor! Men de har jag redan tagit fram sen flera veckor tillbaka hehe.

Det blev inget mer bloggande igår, jag satte mig faktiskt inte vid datorn mer efter det senaste inlägget. Var verkligen jätte trött efter en heldag ute i den skinande solen. Och sen för det andra så hann jag inte göra så mycket utav det som stod på listan. Bara plantera blommor iprincip och sola lite haha :)
Istället hjälpte jag familjen att vårstäda ute i trädgården med att kratta bort att dött gräs och kvarglömda löv i buskarna, klippte ner och snyggade till våra träd och buskar och planterade om alla blommorna i huset. Det låter kanske inte så mycket, men det tog en j'kla tid.

Men i dag är det påskafton hörrni! Vad ska ni göra för kul då? Är ni bortbjudna på påskmat hos någon släkting eller kompis eller bjuder ni hem?
Jag och mamma ska i alla fall in till solna för en liten shoppingtur. Jag ska förmodligen bara köpa en ny fondation och ett par sommarskor som jag hittade igen som jag hade förra året, åå de är bara så sköna! Men man vet aldrig vad som händer hihi.

Nej nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan sätta sig vid frukosten.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0