Underbar Lördag

Okej, nu hade jag tänkt att säga godmorgon. Men då skulle det väl varit lite fel?
Tänkte i alla fall ta upp lite saker som hänt och ska hända i dag:
Jag hade verkligen sett fram emot i dag då jag äntligen skulle få träffa mina älsklingar Andreas och Anton från turkiet. De spelade nämnligen match här ute på Ekerö mot Skå, så självklart skulle man komma och titta på den matchen.
Träffade dom lite snabbt innan allt skulle börja och satt sedan ivrigt och hejjade på de två duktiga skyttarna. Både Andreas och Anton gjorde ett varsitt mål roligt nog. När matchen sedan var slut kunde ja knappt röra mig utan att skaka, det hade varit så sjukt kallt även fast jag hade mössa och vantar. Men det räkte tydligen inte..
Vi hann byta några ord innan det var dags för dom att åka, och även bestämmde att vi skulle hitta på något nån helg.
 Nu sitter jag då hemma med hundra plagg kläder på mig och fortfarande har frossa och även huvudvärk. Om ca 50 min är det fest som Olivia ska hålla i, antar att jag måste börja välja lite kläder samt fixa mig varm.

Vi hörs säkert senare eller i morgon!
/pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0