Tufft att slippa tappendag

Snälla skojja inte!
Nu är jag verkligen helt slut och kroppen är bara lat och slö av sig. Orkar lnappt resa mig ur stolen för att göra iordning mig för bed time. Men det är något man självklart måste göra, kan inte lägga sig utan att tvätta bort sminket och borstat tänderna. Aja baja!
Det första vi skulle göra var att ta oss till planen komunalt som tog säkert minst 1.5 timme. Tiden gick i alla fall väldigt långsamt och kallt var det dock inte på bussen.
Under våran första match gick det väl inte så jätte bra till en början, låg under med 0-2. Men sen under andra halvlek kom Julia och bombade med mål, tre stycken faktiskt och sen fick zozzo äran för den sista. 4-3 slutade matchen, gissa om vi var nöjda?
Andra matchen finns det dock inget att prata om, allt var jätte dåligt. Men det berodde säkert mest på att nästan hela barkarbys spelare kom från deras riktiga fotbollslag. Och är även en av de bästa i stockholm. Det finns välinget att göra åt saken när man ligger under med 7,8-1 (var inte säker på vad deras antal var) Men jag var nöjd i alla fall med vad jag hade åsakommit och gjort. Kändes roligt att få spela något man inte gjort på många år.
Vi slutade dock vid fyra fem och kom hem strax efter sex. Julia, jag och Emma skulle även på träningen klockan 7 eftersom vi skulle pröva våra nya overaller. Men vi orkade verkligen inte träna, så istället gjorde jag och julia massor med frisyrer på varandra för att inte suktas av det älskvärda spelet handboll. Rätt smart tycker jag.
Antar det är dags för att fixa iordning mig nu! Kom igen Bea, RES DIG FRÅN STOLEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0