Slitsamt

Tjenixen alla läsare!

Har inte orkat blogga på en/två dagar av alla möjliga skäl som alltid. Bäst jag börjar bättra lite på det, sitter ju mer än fyra timmar varje dag, så nån minut av de fyra timmarna borde jag i alla fall kunna slänga in något att prata om.
Dagen som varit har inte haft några förändringar än vad det brukar vara. Möjligtvis att jag träffade Tove efter skolan, vi tog bussen till Brommaplan för att ta en glass på donken och prata massa " hemligheter" haha. Sen åkte vi hem direkt, för ja hade träning i kväll som jag skulle hinna äta midda innnan till.
Något läskigt som hände på träningen var att Rosvall skulle göra genombrott (ta sig igenom försvaret) Och så landade hon med huvudet först och blev medveltslös, usch vad rädd jag blev! Hon liksom bara låg helt stilla på marken och krampade lite. Hoppas hon mår bättre sen efter i kväll, hon var i alla fall vaken när jag skulle åka iväg.
Aja nu fanns det inget mer att ta upp känns det som. Lika bra att avrunda lite.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0