Prao v 42-43

  

Åh äntligen är det fixat! Gud vad duktig man kan vara och ta sig hela vägen till bromma och cykla sedan tio minuter till ett cafe i Ålsten som heter "cafe Ålsten" Smart va?
Det är även en bra start till att kunna skaffa sig ett extrajobb om man presterar bra, som jag självklart hoppas på.
Cafet är väldigt mysigt och det var även trevlig personal där, tre stycken om jag ska vara exakt. Ser verkligen fram emot prao perioden, Det är alltid roligt. Och de sa även att jag skulle få göra allt möjligt och inte diska eller något sådant hela dagarna.
Min förra praoplats var ju på Bromma Zoo, där var det även jätte mysigt och även roligt. Fick ta hand om alla djuren hela dagarna och även massa andra saker. (jag kan rekomendera det jätte mycket för folk som ska/ håller på att söka praoplats!)
Skönt även att jag hittade något bra för en gångs skull, hade jätte problem med vad jag skulle välja denna gång och var iväg på massa saker för att känna efter. Men nu har jag äntligen hittat det. Två hela veckor ska jag tillbringa där. My och gos säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag känner massa som bor i ålsten :)

2008-10-04 @ 15:25:05
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: Bea

vad trevligt!

säg till dom i så fall att fika på mitt cafe ;)

2008-10-08 @ 22:03:11
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0