Min vardag, andras humor

De flesta jag känner försår säkert vad jag menar med rubriken, mest  Julia såklart eftersom hon har varit med om det mesta jag gjort, haha. Och återigen har jag lyckats få folk att skratta av mina egna misstag, ibland pinsamma och saker och helst vill glömma, men även lite roliga stunder som ploppar ut ur munnen som vanligt.
Idag hände det två saker: "soppan" och "estrella"
Vi börjar med soppan eftersom den hände först. Jag och de andra i klassen skulle då ät lunch och idag serverades det då äcklig soppa med massa mackor till. När jag väl hade tagit min mat och stod djupt fokuserad och åt min macka råkade jag välta min skål sakta så soppan rann ner på golvet i en stor pöl. De andra sa att jag skulle torka upp det, men så som jag är tänkte jag bara" Vad kan hända?"  ... ehh joo...
Några minuter senare pratar vi om att jag hade spilt soppa så linda & olivia började avgrava, och sen hände det. Vi såg en tjej från sexan snubbla omkull på min sopppöl och bli helt nerkladdig hela hon. De andra bara brast i skratt medans jag skönk ner på min stol. Pinsamt eller vad?
Och nu för en liten stund sen skulle Julia förhöra mig på spanska glosorna som jag hade faktiskt tränat lite på. Men tydligen hade jag inte fattat ett smack och allt blev helt knasigt och hopplöst tillslut. Och eftersom ja är en hopplös person (ibland!) så är det självklart att just detta skulle häna mig. Inte konstigt egentligen.
Sen ville julia göra en kategori om mig och mina små hyss och kommentarer som nu finns på hennes blogg :www.Juwlig.blogg.se - sjukt roligt att läsa tycker jag då.
tänkte göra en ny lista över allt jag gjort detta härliga 2008.

* Minna?
* Pest In Peace Motherfucker!
* I wanna make love with you
* Soppan
* Make me proud
* Estrella = chips?


 


 

Visst är jag lite knasig? Bilden säger allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mkt. tex. åka till Finland, hur lågt kan man sjunka! Vakna däka !!!!!

/TT

2008-09-10 @ 00:07:47
Postat av: Bea

vaa?

2008-09-10 @ 18:55:09
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: Julia

? :O

2008-09-11 @ 20:26:13
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0