Måndagar är värst!


Åh vilken seg morgon det varit, kunde knappt gå rakt utan att gå in i någon dörr eller så. Men om det är någon som fyller år i familjen är det ju en självklart tradition att man går upp före födelsedagsbarnet och sjunger bla bla bla.
Skolan började som vanligt med mentors tid ( när man planerar sina ämnen under veckan i en sk. loggbok ) tråkig lektion, ja vet. Men ändå skönt att börja med en slö måndag som denna.
Lite senare vid idrotten skulle vi spela handboll med klassen, gud vad roligt! Men det märktes att många inte kunde reglerna så jag skrek som en galning vad man skulle göra haha.
Efter stannade jag och sophie kvar i hallen för att träna snacka taktik inför skoldm i handboll som kommer lite längre fram. Trodde inte man kunde vara med i år.
Sen vid kvart i ett var det utvecklingsamtal som var ganska okej, låg rätt bra till bland alla ämnen. Men ska självklart kämpa mig högre om jag orkar.
Nu är ja då hemma, skulle egentligen pluggat lite till men orkar inte just nu. Ska nog åka hem till pappa om en stund och sen plugga mer där i så fall.
nej nej, ha det toppen alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0