Magen värker och ja fick gå hem

Aj aj aj min mage!

Det var som jag hade fruktat mest, värkar som att lingonveckan har börjat från och med i dag. Värsta chocken ja fick! Men det gjorde inte saken bättre, magen skrek av smärta ändå. Jag verkligen hatar dessa tider på månaden när magen gör ont som mest. En gång i månaden, 12 gånger om året. Hur står vi tjejer ut egentligen?
Det är just då man skulle vilja vara kille, inte ha några beskymer med mens och sånt. Lyllos er!

Över till skoldagen:
Inte mycket som hänt förutom det vanliga. Möjligtvis att ja, Hanna och Línda orienterade i Ekerbyhovsparken och letade efter tio bokstäver på 50 min. Alltså toptid för oss. Gratulerar, ni har vunnit 10onde plats!
Sitter då i min vanliga datastol och skriver lite för mig själv, chattar även med Jami och Kåtness som han kallas. Roligt har man dock väl inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0