Jag saknar dig sovmorgon

Höhö säger man bara!
Har inte kunnat sova ut på flera veckor nu när man haft så mycket på helgerna, det är ledarutbildning, det är matcher, det är cupper. Ja allt helt enkelt!
Men är det match klockan 12:10 i Täby och vi ska hinna värma upp m.m. så måste man offra yterliggare en lördag. men jag ska inte klaga, oftast är det värt allt.
Vi spelade bra till en början och ledde med 7-1 i tionde minuten, men sen hände något helt sjukt. Alla slutade prata med varandra och de andra hann ikapp oss. Jag blev verkligen frustrerad när jag vilade på bänken av att få se ingenting. Inget funkade och ingen gjorde något rätt. Sen så fick säkert ALLA i laget två minuter, även jag för första gången. Läskigt!
Me i slutet kom våran räddare Sassa med perfekta skottt och tillslut vann vi med 22-18. Juste även jag gjorde ett mål, känns som man börjar få flyt på det där med skotten och placeringar som gjort att jag lyckats göra tre mål på bra några veckor, ja e riktigt stolt. Förra säsongen gjorde jag bara två mål. Och nu jar jag kommit ikapp. Framsteg!
Ovh eftersom man är hemma nu och bara slöar sig är det bäst att få igång hjärnan och göra tråkiga läxor.
Tack för matchen tjejer!
Även om det blev lite knas för oss alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0