Jag ÄLSKAR fredagar!

Okej, nu tog jag kanske i lite. Men som sagt, fredagar är den dan man längtar mest till då man vet att det inte är någon mer skola eller plugg. Det beror ju självklart på, och oturligt nog måste ja plugga en del i morgon för att hinna i kapp matten och läxorna i andra ämnen. Inte så roligt direkt .
Vad jag har gjort i dag är att strax efter man slutat den långa dagen träffades ja och julia för att göra sällskap till fotbollsmatchen som skulle spelas i Ekerö vallen, alla ledare från fridtidsgårdes mot besökarna. Mathcen slutade med seger till ledarna tråkigt nog. Efter gick ja och julia hem till mig igen för att komma på vad vi skulle göra. Efter en stund åkte vi hem till Schager som även ossian kom till. Vi alla fyra tittade på skräckfilm som var verkligen vidrig och lite läskig,  tyckte ja såklart. Men de andra var hur kalla som helst, så den som skrek mest var självklart jag.
Sen vid tolv tiden träffade julia och ja david en snabbis innna det var dags för att hoppa i säng. Och då slutade det med att fröken lönnborg sov hos mig, mysigt var det minsan!
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0