Hejdå igen!


Det blir visst inte så mycket bloggande nu på sista tiden eftersom man har fullt upp med annat, det är kyrkan, det är träningen, det är läxor och en massa knäppa saker. Som även är lite tråkigt för er läsare att inte få vara delaktig i när jag alltid skriver om vad jag gör 24/7.
Men efter denna helg har jag lovat migsjälv att börja ägna mig mer åt bloggen och skriva lite om saker jag gjort tidigare i veckan som jag tyckte skulle vara roligt att ta upp.
Men nu ska jag åka till ÖREBRO! på yterliggare en cup med handbollslaget. Och det kommer säkert bli lika roligt som när det va förra året.
Önska oss lycka till!
Kramar och pussar från en ivrig Bea


Lite mongobild på mina sömniga ögon typ?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Helt underbart fina ögon honey,

I adore you!

2008-09-11 @ 19:03:03
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0