Good girl

Allt kommer kanske lösa sig ändå, har jobbat ganska mycket med matten i dag, känner mig rätt stolt om man får säga det själv. Såhär mycket matte och så många timmar jag tillbringat har jag nog aldrig gjort på en helg. Men det kändes som om att det behövdes. I morgon är det halv dag, så jag slutar ganska tidigt. Lika bra att fortsätta med matten och kanske börja plugga till no provet som är på torsdag. Men jag ska inte deppa för det, på fredag ska vi ju ha våran klassdisco för sexorna. Kommer säkert bli roligt och bra för oss eftersom vi tjänar en massa pengar på det.
ska kolla in några klipp på Youtube en stund sen kanske hoppa isäng. Nu är det nämnligen slut på sovmorgon.
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mu

Bea, jag är jättestolt över dig!

Kramar mu

2008-09-28 @ 23:20:16
Postat av: Alina

Ta chansen och gissa bilden vetja! :)

2008-09-28 @ 23:21:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0