Godnatt

Åh vad skönt att komma hem från träningen och ha duschat och allt det dära. Är verkligen helt slut och har ont i hela kroppen.
Men något jag är jävligt förbannad över är att min älsklingslåt på PA är borta! Den slutade spela upp låtkoden jag hade, fatta vilken tragedi detta är. Jag vet inte ens vad den heter liksom. Men men, ja kommer väl över den.. nån dag.
Över till vad som ska hända i morgon:
Ska sjävklart till skolan som vanligt, sen blir det en tripp till Solna Centrum för att kolla på nytt smink och lite andra NÖDVÄNDIGA saker. Ska försöka spara pengar så mycket som möjligt nu när man ska till Finland om bara 4 VECKOR! Gud vad jag längtar ^^
Sen efter ska man till kyrkan som vanligt och vara med Ossian och Schager, börjar bli mer som en tradition nu eftersom vi gjort detta ändå sen det började för kanske fyra fem veckor sedan. Mysigt är det i alla fall.
Nej ska börja avrunda lite, godnatt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0