God eftermiddag

Tjenis penis allihoppa!
Har nyss kommit hem från skolan och sitter nu framför datorn (såklart!) och försöker göra en bebis från www.makemebabies.com , det är inte det lättaste jag gjort om man säger så. Bilden vill inte synas i ramen helt enkelt. Men men, lika bra att hålla tålamodet uppe.
Märkte att några av mina kompisar hade sett mitt förförra inlägg om klänningarna och kommenterade att jag skulle ha en kort klänning i stället. Man funderar självklart på saken, men jag tror inte det är något som skulle passa mig om jag själv skulle få välja.
Har känt mig lite småsjuk och är även lite förkyld så mamma fick skriva en lapp om att jag inte skulle vara med på mitt älsklingsäme idrott. Men i stället fick jag rätta alla orgienterings lapparna, mohaha! Så allas betyg ligger i mina händer nu!
Och i kväll ska man då titta på film med Emil som vi inte gjort på evigheter, sen i morgon är det då studiedag vilket betyder att man är fucking LEDIG FRÅN SKOLAN! Det var precis vad jag behövde, men jag tror dock inte det kommer hända mycket annat än att plugga.Som jag förklarade i det tidigare inlägget.
Nej ska fixa lite här sen följa syrran till träningen.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0