En slö tisdag

Vad kan en busig Bea gjort en ledig dag som denna? Faktiskt ingenting!
Vaknade hyvsat tidigt runt tio tiden och sen satt vid datorn för det mesta och även gjorde SO läxan som ska vara klar i morgon, men igen annan läxa? Borde faktiskt skärpa mig lite nu när det lassas på med mer läxor som jag aldrig hinner klart. Men denna vecka ska jag verkligen göra dom. Inget annat ska gå före fören dom är klara. (jag är seriös)
Vad som hände sen var att man träffa några kompisar runt tre tiden för att samla tankarna igen och inte känna sig allt för osicial en solig dag som denna. Träffade dels Manno och Bartosh (?) eller hur hans namn stavas. Men eftersom jag kände en hund som hette bartosh så har jag nu börjat kalla honom "hunden" då är det lättare att minas. Smart va?
haha nej nu börjar klockan bli mycket och jag har ett jätte stökigt rum jag måste fixa.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0