En ny dag och ingen skola

Det stämmer, det kommer inte bli någon skola för mig plus några andra tjejer i nian idag. Det är nämnligen så att vi ska spela SkolDm i fotboll, roligt va?
Och det betyder att vi missar alla lektioner som pågår under dagen (som bara håller på till tolv eftersom det är halvtappendag i dag) Men något är lite surt är att våran första match är runt tolv, och vi kommer sluta runt fyra fem i eftermidda. Typiskt!
Men om man är på gott humör och har några roliga filurer med sig kommer dagen säkert bli bra ändå.
Jag kanske inte är en jätte bra spelare, men bara man vet hur allt går till så funkar det nog.
Det är väl lika bra att göra sig klar lite, ska nog kila hem till julia innan vi åker iväg.

"Nu taggar vi upp för match!" som jag och Emma alltid säger i handbollen. haha

Kommentarer
Postat av: Mu

Lycka till med matchen!

2008-09-25 @ 10:22:44
Postat av: Juwligast

SV: Härligt, det tyckte jag också!

Love u2

2008-09-25 @ 21:23:54
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hejsan! Om du inte gillar din blogg så mycket så kan du gå in på www.kenzas.se och sen gå in på blogghjälp :D Jag har fashion och du kan gå in på mig och kolla hur jag har:D medans du är där så kan du skriva en kommentar :D

2008-09-27 @ 07:49:40
URL: http://oliwiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0