Varför går allt så segt?

Här sitter man tillslut efter att ha varit uppe ganska länge, inge smink, inte satt på sig kläder förutom pyjamas. Ingenting. Men gissa vad jag har gjort denna tråkiga dag?
Det första man gjorde var att sätta sig vid syrrans dator och spela sims i nästan en timme? Kände att det var längesen och hade ändå inget för mig.
Sen efter att ha gjort smältostmacka tillfrukost med en tiggande Ozzy bredvid mig så kunde man väl fortsätta att ha tråkigt en stund till. Och därför traskade jag mig till tv:n och plockade fram alla syrrans Barbie filmer. Eftersom hon är ett stor fan av barbie så hade hon säkert tio filmer vid det här laget. valde ut en som ja faktiskt INTE hade sett, och ägnade 1½ timme åt att glo på prinsessor och prinsar.
Jag låter verkligen jätte seriös i dag...
men nu känner ja att det är dags för att vakna till liv och gå på en prommis. Ozzy behöver nog kissa vid det här laget.
Sen blir det väl läxor som ska göras och lite annat. Det är även träning vid fem som jag faktiskt ser fram emot!
Måste börja sysselsätta mig lite nu


Jag har tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0