Varför en fredag?

Åh vad skönt att äntligen vara klar för kvällen, fördig duschad efter träningen och allt smink borta från ansiktet. Till och med borstat tänderna!
Men får jag någon chill för det? Inte det minsta ..
Nu är det så att proven har börjat komma igång på riktigt. Och då menar ja på riktigt!
Jag hade Biologi prov förra torsdagen som det gick väldigt bra på eftersom ida fick ja tillbaka det och hade även MVG!
Tänk vad duktig man kan vara, men iförsig så satsade ja en hel del också.
Men i morogn blir det inte roligt...
Då är det både Checkpoint OCH So prov i samhällskunskap. Nej nej det är INTE roligt.
Men checkpoint har vi var tredje vecka och det är mer som ett stort läxförhör, så det är inte lika viktigt som So. För det betyget vi får nu efter provet är vårat slutbetyg i det ämnet. Borde sitta med näsan intryckt i boken vid det här laget. Men ja vet inte vad det är för fel på detta ämne. Jag får inte in ett skit i huvudet. Även om ja har läst igenom det med mamma hundra gånger och även repeterat för mig själv typ hundra gånger till... SUCK SUCK SUCK
NEJ NU SKA JA FÅ IN DET!


Kommentarer
Postat av: alexandra 9b

asso omg håller med dig. har läst tusen gånger med pappa och jag fattar 0000 asso vad är det med oss?

2008-10-09 @ 23:22:31
URL: http://alexxgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0