Torsdag

Jahop, ännu en dag avklarad på praktiken. Men som tur var gick allting väldigt fort idag.
Mamma tittade också förbi för en latte och chockladboll mitt under allt, och samtidigt som hon kom så frågade bossen på stället ( alltså Håkan) ifall jag var intresserad av extra arbete på helger. Gissa om jag blev glad! Det har varit mitt mål dessa två veckor, att göra bra ifrån mig så ja skulle kunna få bra kritik eller i bästa fall som detta att de frågade om extrahjälp. "Målet avklarat"  haha

Vad som händer i morgon då är att det är sista dagen på praktiken, ja ska säkert få en massa presenter och saker för mitt hårda arbete, ne nu överdriver jag. Men jag ska dels prata med den andra bossen (annelie) om min goda insatts. Sen efter det ska ja till stan en snabbis för att köpa ett par av mina underbara jeans från gina. Åh längtar som fan!
Mina älsta och bästa jeans sprack tydligen idag när ja skulle cykla hem, obs..
så nu är ja desperat efter ett par nya jeans.

nej lika bra att avrunda lite, godnatt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0