Slut på det roliga, nu börjar arbetet

Gah vad trött jag är nu, har suttit och kollat på alla repriser av Andra Avinyn i säkert två timmar vid det här laget. Kan bara inte missa ett ända avsnitt, det är verkligen det bästa pogramet som finns.
Men nu är det färditittat för denna vecka, fast ser självklart fram emot de kommande avsnitten.

Vad som hänt i helgen var ju som ja sa i det förra inlägget att vi spelade match mot Årsta AIk. Vi förlorade dock.
Sen i dag (söndag) har jag varit ute sen halv ett och varit med Barre och Jehonn till fem tiden. Vi åkte till bromma och käkade på donken, sen typ hängde lite här och var. Fanns inte så mycket annat att göra, men det var ändå lika roligt som alltid. Sen efter träffade ja BratDavid och vi gick runt och hängde igen innan mamma kom och hämtade mig vid halv sju tiden då det tydligen var dags att åka hem..
Sen när ja kommit in på datorn börjar Julia och Minna bomba med panikmeddelanden att en bro efter alvik tydligen var avstängd pga att de hittade en spricka. Och att dom inte kunde komma in till sin prao. Men fick höra för några min sen att den hade öppnat igen, så det blir säkert inga problem. Bäst att ringa julia och säga det.

Nu är det en ny vecka som väntar och äntligen har den efterlängtade Praon börjat! Ska vara på cafet vid nio tiden i morgon bitti och slutar sedan vid fyra. Har verkligen längtat i flera veckor efter den och det ska bli skönt att komma bort ifrån skolan ett tag, men sen blir det full fart igen.

Vad som händer på Fredag är att min älskade Jami kommer till mig vid halv tiotiden och själklart ska jag stå där och ivrigt ta emot honom med öppna armar. Åh vad jag saknar dig min älskade <3

Nej nu är det bäst att packa kläder och göra sig i ordning för den kommande natten. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Juwligast

älskling jag visste det redan, men du är ändå fett söt :)

2008-10-13 @ 20:35:14
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0