Pappa betalar!

Jag verkligen älskar känslan när man har köpt något som man verkligen ville ha, ni vet. Att man går runt och är happy hela dagen lång. Och så var det i dag.
Äntligen var det en dag då bara pappa och jag kunde åka iväg och shoppa för oss själva. Utan lill-syrran eller styvmamma Ewa. Det kändes ganska skönt, att bara vara vi två i bland.
Och idag så åkte vi in till Globen för att kolla på ett par jeans till mig. Det fanns massor av olika stilar som jag ville ha, men alla kostade minst en 500 lapp.
Tillslut gick vi in på JC och hittade ett reabord med en massa märkesjeans som Replay, Disel och lite till.
Och tillslut hittade jag ett par G-star jeans som kostade 600 :-
Inget dumt 96 märke eller något på som tur är.
Och nu är ja happy- Bea!






am very happy!

Kommentarer
Postat av: Mu

Snygga Bea/kram

2008-10-26 @ 23:16:31
Postat av: Juwligast

De var ju jäääääääättefina :)

2008-10-28 @ 14:21:43
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0