Lyckat och underhållande

Som sagt, vi hade disco i går kväll för att nior på Ekerö och det blev faktiskt riktigt lyckat!
Alla i "dico gruppen" skulle samlas vid halv sex för att göra iordning, sen så skulle de andra i klassen komma sen vid hav sju och ta sitt första pass. Jag som var där hela kvällen ångrar det verkligen inte! Det var roligt hela tiden och det fanns alltid nått att göra.
Vi började vid 7 tiden och sakta men säkert kom det allt fler personer. Och i slutändan räknade vi alla till ca 54 personer. Det var tävlingar, det var massa dans och musik och även cafereria.
Jag tror vi tjänade en hel del eftersom det var många som köpte och även en del ifrån klassen var med och bidrog.
Även jag och några andra från klassen gick runt och dansa hela tiden för att få igång alla, som tillslut började följa oss.
Japp, det var lite om våran roliga och lyckade kväll.
LÄgger in någa bilder från kvällen.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menade du inte disco för sexor:P?

2008-10-04 @ 20:19:17
Postat av: Anonym

haha ojdå, skrev visst lite fel ;)

2008-10-05 @ 19:14:26
Postat av: olivia

jag är låång! längre än bea!

2008-10-08 @ 21:39:40
URL: http://ojb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0