Lördagen var minnesvärd

Det förtsta man såg när ja öppnade ögonen var en vaken Jami som tittade på mig med ett leende på läpparna, det gjorde även så att jag började le av den lycka han gav mig såhär tidigt på morgonen.
Men efersom klockan inte var mer än halv åtta så låg vi kvar några timmar för att somna in och vila ut oss ordentligt.
Men när pappa sen knackade som en galning på dörren för vi skulle komma och äta frukost vid halv ett var vi tillslut TVUGNA att gå upp.
Och eftersom vi varit så sega, var det inte mycket som skulle hinnas göras före klockan sex. Då vi skulle till Hans och Greta på Lidingö (Hans och Yvone)
Så vi stannade hemma och kollade på tv, lärde honom lite svenska och han lärde mig finska. Pratade om allting och helt enkelt bara va.
Sen åkte vi hem till dom och åt en jätte god middag, träffade töntvaplen Molly som Jami älskade och även kollade på film och spelade gitar hero.
Och rätt som det var hade klockan blivit halv tolv då vi åkte hem och sen la oss direkt. Men allt skratt och bus vi haft gjorde även att vi inte var så trötta. Så vi låg där och pratade til runt halv tre på natten.
Jag behöver sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0