Längtar till träning!

Det verkar som att allt löste sig i alla fall. Jag och mamma beslutade oss för att handla på citygross för att göra mig lite sysselsatt som även var perfekt!
Efter fick vi öka farten en aning då jag skulle på min efterlängtade träning vid fem.
Det är verkligen skönt att träna, faktiskt. Inte bara för att jag hade längtat efter den i dag, utan att man känner så avslappnad efter. Men det var lite segt i början då vi hade först innebandy match som uppvärming, skit kul!
Sen var det styrka som gällde, ja hade så ont i mina ben så att dom skakade och att man knappt kunde gå.
Men sen blev allt bra igen och träningen blev jätte rolig.
Och nu sitter ja här, färdig duschad och klar för ett avsnitt av Desperate Housewifes eller hur det stavas?

I morgon blir det annat, för äntligen har min älskling slutat jobba typ för denna vecka, och då tänkte vi hitta på något, ni vet men ja menar va? Julia Lönnborg, den bästa människan på jorden!
Har inte träffat henne på nästan en hel vecka, eller inte riktigt men ändå! Det är helt obegripligt. Som sagt älskling:
"You do my world, every single day"
Allt som det sitatet innebär är så sant som det är sagt.
Jag kan inte leva utan dig <3



Kommentarer
Postat av: Juwligast

äääääääääääääääääääääälskling,

du betyder mer än mest. älskar bilden också :)

2008-10-28 @ 23:16:29
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0