Jag är spiderman!


Har ni aldrig någonsin drömt om att ni kan flyga eller hoppa jättelångt med bara ett skutt?
Så var det för mig i natt, men denna gång var jag inte bara Bea, utan SpiderBea
. haha!
Ni vet, med alla dessa kläder och masker på kroppen under mina vanliga kläder, det är verkligen helt sjukt!
Men egentligen, hur skönt vore det inte om vi alla kunde flyga? Hade liksom superkrafter av något slag. Det skulle väl ändå vara rätt coolt.
Så just därför älskar jag sånahär drömmar då jag kan flyga vart jag änn vill och är även rätt medveten om vad jag gör och ser. Annars brukar mina andra drömmar handla om det värsta som kan hända enligt mig, att jag tappar min mobil i vattnet. Löjligt va?
Men i alla fall, känslan är skööön!

många kramar
SpiderBea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0