fredag

YES YES YES!!
 Äntligen får jag sova ut och äntligen får ja pusta, det är tydligen alltid lika skönt med fredagar, det beror säkert på att man vet att det är helg. haha
Och jag har faktiskt gjort en hel del i dag, eller det känns som det. Bakade runt 5 kg chockladbollar på typ två timmar och även gjorde en massa ålstens mackor under eftermiddan, så tiden gick väl en aning fort?
sen eftet åkte ja in till stan för att köpa jeans på GinaTricot. Och på vägen stötte ja på pillepill ( Frida från laget) på tåget, hon skulle tydligen med Clara, Ida, Jonathan och några andra gå på bio. Även KEVIN skulle hänga med!? usch, ja förstår inte vad jag såg hos honom...
Men ja hade inte så värst lång tid på mig att pröva och köpa dessa  jeans, så jag fick lite brott där. Vilket gjorde att jag är en aning osäker just nu om ja ens vill ha dom längre.
Tänkte dra till stan i morogn igen för att kolla om ja hitta några snyggare eller skönare, vill inte göra samma misstag som förra gången och kasta 400 spänn i sjönn.
vad mer som händer under helgen är för tillfället oklart, ska säkert leka gangster med julia eller något sådant. Det blir oftast så på helger när man kan vara ute till hyvsat lång tid.

nej nu är ja astrött, ska snart gå och lägga mig och verkligen SOVA UT!
godnatt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0