Fredag

Sista vardagen på hela veckan, och gissa vad jag gjort?
Jag vaknade runt halv tio och satt mig direkt och började spela sims i några timmar, sen hjälpte ja till hemma innan ja satt mig ner för att fortsätta på mitt arbete om ondskan. Orkade bara skriva en halv A4, men snart är jag klar med sammanfattningen i alla fall. Mycket bra Bea!

Nu har även mormor och farbror Jan kommit upp på besök över helgen. Och i morgon blir det förmodligen shopping som vanligt. Har längtat hela veckan efter dom.
Nej nu ska ja göra lite annat.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera lite oftare;)

2008-11-01 @ 13:51:52
Postat av: Anonym

2008-11-02 @ 15:56:09
Postat av: Anonym

KAN DU UPPDATERA ELLER?????????!!!!!!!!!!!!

2008-11-02 @ 15:56:55
Postat av: Bea

men chilla!

Jag hinner inte alltid uppdatera!

2008-11-02 @ 19:47:27
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0