försoningen

Jag kom just på att jag glömde lägga in lite bilder från när ja träffade Jami första dan, lika bra att lägga in dom alla eftersom jag bara tog tre bilder på hela helgen, smart av mig va? -.-
Jag som hade tänkt att ta jätte många bilder och göra dom jätte fina, så glömde jag bort det hela tiden.
Det är verkligen jätte jobbigt nu efteråt, saknar honom så grymt mycket...
Men ja är ändå glad att vi träffades, det var liksom en på hundra att vi skulle göra det.
Och nu så är det Jul som nästa träff är, ja kan verkligen inte vänta mera! Även om det är typ bara åtta veckor kvar.
Undra vad jag ska ge honom? Han sa att han bara önskade sig att jag kom upp, men det räcker inte för mig.
Några förslag på presenter till killar?
Det är verkligen jätte svårt att köpa saker till killar, man vet liksom inte vad dom gillar eller önskar sig. Men det är nog bara för att jag är tjej. Men ändå!
Jag vet ju självklart vad jag kan köpa till min familj eller kompisar, men inte andra!
Det stör mig verkligen.
Vad jag önskar mig dock ska vi inte gå in på, jag tror min lista låg nånstans på mer än tre A4 sidor med saker. hehe..
Men det jag vill nog allra mest är:
* åka till Jami
* Få en ny mobil
* Få en nu moppe med 125 CC, turing!

Aja, man kan inte få allt, eller hur?

Lika bra att slänga in bilderna nu!
Söta Jami, med flumminen hihi
 
Hans blonda syster Janita och hennes kompis (kommer inte ihåg namnet?)

 
mamma & pappa och jamis föräldrar


Kommentarer
Postat av: Juwligast

Orka köpa en ny moppe när man ändå säljer sin efter nian typ .. och din mobil är ju fett ny? :P

2008-10-28 @ 14:24:28
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0