Fjärde dagen på jobbet

Då var det torsda, dagen innan sista dagen. Skönt att helgen börar närma sig.
Vadsom hänt är dag är att det har regnat, regnat och regnat. Jag hade väldigt bråttom till praon eftersom ja gick lite sent, men till min besvikelse så ösregnade det så mycket att hela jag blev helt blöt så det droppade från klöderna. Men som tur var hade jag mina tränings byxor som ja kunde ha under tiden mina jeans torkade.
Dagen var seg överhuvudtaget, och regnet gjorde det inte bättre. Det komm knappt några kunder under dagen och det fanns inte heller så mycket att göra.
Så som förut hade jag och christer tråkigt och sprang runt i cafet för att snärta varandra, kittlas och servera kunder samtidigt. En rolig blandning som gjorde att dagen gick en aning snabbare.
Sen på kvällen var det match mot kungsängen. Vi spelade rätt jämt allihoppa och även jag kunde klämma in två mål under matchen, på raken desutom!
Matchen slutade dock 14-14, men vi är inte missnöjda med det nej.
Det var min torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0