efter match

Kanske inte så lyckad match från våran sida i dag, tjejer. Men det tar vi igen så småning om. Man kan inte alltid vinna.
Just nu känns det som att kroppen har somnat, ja orkar knappt lyfta mina armar, fingrar t.o.m.
Kanske för att ja e trött trött trött... Somnade i soffan framför "Stjärnor på is"  Och var verkligen TVUNGEN att kliva upp för att tvätta bort allt smink och sätta på sig nattkläder. Åh vad allt ska vara så jobbigt nu för tiden. kunde man inte ha alla kläder på samma gång så man slapp att byta för varje ny grej. Som ex mjukis till nattkläder som det just nu är i mitt fall.
Nej nu ska ja äntligen lägga mig i min varma skööna säng och sova som en prinsessa.
Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0