Det är en soft fredag

Hejsan alla läsare!
har inte orkat uppdatera något de senaste dagarna pga läxor som måste göras och prov att tränas till. Men nu är det äntligen slut med det för denna vecka.
Just nu sitter jag i skolans datasal och ska söka information om musiktemat Soul. Det är jag, Minna, Olivia och Sara som ska söka fakta och sallt sånt dära. Lite tråkigt arbete, men lika bra att göra det så betygt kan höjas något.
Senare i eftermidda ska vi tillbaka till skolan för att ha vårat DICO för alla sexorna i ekerö kommun. Och eftersom det är ett sådant stort arbete, har vi även lagt ner mycke tid och arbete under flera veckor på detta. Och nu äntligen är det dags.
Vi alla ska samlas kl hav sex för att göra i ordning och sen vid sju tiden börjar vi släppa in.
Jag hoppas verkligen att många komnmer nu när vi lagt ner så mycket arbete på detta. Det är ju ändå för att tjäna in pengar till klassresan.
Nej nu måste ja fortsätta med uppgiften innan de andra blir sura på mig.
Önska oss lycka till!

Kram Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0