Belöning för så hårt arbete

Äntligen är alla prov och läxor avklarade för denna vecka.
Proven som var i går vill ja inte gå in på mer detaljer. Jag kan bara säga att det gick dåligt i allt. Även om jag hade övat jätte mycket, men det tyckte många andra med.
Sen när allt var över så ville man självklart belöna sig själv för den slitsamma veckan med för det mesta plugg och träning.
Så på fridtidsgården var det så kallad " liveband" när en massa band ifrån Ekerö skulle uppträda. Jag, Julia och Jojjo kom dit vid åtta för då hade vi hört att vår kompis Max och hans band skulle spela. Men efter mer forskning fick vi veta att de skulle uppträda vid halv elva...
Men tiden gick fort och vi orkade lyssna en stund på deras uppträdande. Sen efter blev det fest som gällde.
Kom hem sedan runt 12 halv 1. Och la mig direkt i princip.
Nu är det då lördag morgon och vad som händer i dag är lite oklart. Men sen i kväll är det match mot Årsta AIK med laget. Ska bli roligt!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mu

Hej lilla Bea, det är bara att ta nya tag och lämna det gamla bakom sig. Kom igen...

2008-10-11 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0