återupplever dagarna:

Orkar inte riktigt att säga allt i dagvis så jag slänger in ett inlägg med en kort sammanfattning i stället!
Som ni säkert märker börjar veckan dra mot sitt slut eller ska man säga mitt. Det är alltså onsdag i dag om det är någon som undrar..
Vad jag har fått göra sen helgen är lite olika, ja trodde dock att jag skulle slippa mer snärtande eller inte få något mer gräddkrig med Christer, men jag hade verkligen fel!
Under alla dessa tre dagar har jag fått utstå allt mer snärtande, sura trasor i ansiktet och även blivit helt nerstänkt med vatten så det droppade från kläderna och att sminket rann ner från ansiktet. Jag säger bara, detta är inte över!
jag ska minsan ge igen i morgon då han jobbar sent och vi är ensamma hela eftermiddan mohaha! Mig slipper du inte.
Tillochmed mitt lag undrade varför ja hade röda märken på baksidan av mina ben och på rumpan, "ja har blivit misshandlad av min handledare?" haha samma svar alla gånger, men ja kallar det inte direkt för misshandel, utan snarare vådlsamt skoj.
Vad som händer då på sistone är att ja förmodligen ska jobba på lördag med eftersom ja var ledig i fredas, och det betyder även att ja inte kommer göra så mkt i helgen förutom att träffa kompisar och köpa mina underbara jeans från GinaTricot som ja gått och suktat efter i två dar nu. Sen är det väl inget annat som ja kommer på just nu.
Tänkte därimot slänga in lite bilder från mitt cafee och även vilken klädsel ja måste ha dag ut och dag in.

Detta är då mitt mysiga Café Ålsten


såhär ser det ut innuti


Det lilla köket som ja tillbringar den mest tiden i


Och tillslut klädseln, svarta tröjor och förkläde + handuk för att torka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0