Äntligen någon som styr upp min dag

Jag säger det, Minna är ondskefull!
Dom som inte tror mig måste vara lite... ja.
haha
Vad ja gjorde denna trista och mörka ondag här i stockholms området, är verkligen värt att ta upp.
Så som jag sa i mitt förra inlägg skulle jag och julia hitta på något, Minna hoppade även in i bilden.
Vi tillbringade nästan hela dagen i Julias kök och spelade det kända spelet monopol, där jag med en gaanska stor självsäkerhet sagt att jag var en riktig affärskvinna. Men spelet visade snarare tvärt om, och stolta Julia fick ta över min tittel medans jag och minna fick sluta bankrutt medans hon hade nånting på 180 000 kronor samt alla gatorna.
Fast det ändrar inget på vår vänskap, hon är min söta ängel ändå. Och för att bevisa det, följde jag med henne till stallet där hon skulle rida.
Bara av att känna lukten av häst påminner mig om alla minnen från när man själv red för ca tre/fyra år sedan. Gooosh, att det var så länge sedan?Men i alla fall, ja längtade tillbaka en aning. Och som tröst fick ja hjälpa till och rykta Julias häst, Loverboy, lite töntigt namn va? Håller med!

Sen när man kom hem, full med stank ifrån hästar och iskalla fötter och fingrar var det bara att sätta sig till rätta i datastolen och sedan BÖRJA på skrivandet av den stora uppsatsen Ondskan som ska lämnas in nästa vecka.
Dumt att jag inte började tidigt då det tagit mig hela två timmar att bara skriva en hel A4 på exakten.
Men jag antar man lär sig av sina misstag?
Nej nu har klockan blivi mycket och ja känner att kroppen är inte på min sida längre. Lika bra att kyrpa till kojs.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Juwligast

184950 kronor faktiskt :P

2008-10-29 @ 23:59:44
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0