Äntligen har du kommit <3

Vaknade runt halv åtta för att vara helt säker på att jag skulle hinna göra mig klar till kvart i nio då mamma skulle komma och hämta mig. Sen var det bara att bege sig till Finnlands färjan där Jami änlände vid 9.30
När vi kom dit hade jag sjukt många fjärillar i magen, och känslorna stromade hit och dit.
Men när jag sen fick se honom, gå där längs korridoren. Fick jag en massa minnen från underbara Turkiet. Och allt vi hade ihopp.
Efter att ha träffat varandra för första gången på tre månader ville mina föräldrar ta en fika med hans familj och prata om helgen som vi skulle spendera tillsammans (jami och ja då)
Och sen efter det ville de andra gå och shoppa som vi självklart hänkade på. Det köptes dock inget, och stämingen mellan oss var lite spänt. Men det lossnade sen mot eftermiddan när vi kommit hem och satt oss till rätta. Det första vi gjorde var att krypa till sängs och bara vila ut och även prata en aning om allt som hänt på sistone och hur mycket man saknat varandra.
Sen senare på kvällen åkte vi till stan igen för att äta på Bambu Place med asiatisk mat. Men jag var fortfarande så uppspelt av allt som hade hänt, så jag var inte så vidare hungrig. Inte resten av familjen heller.
När vi sen kom hem var vi så trötta att jag och jami la oss direkt. Sen somnade vi in i varandras armar inom kort och,
Åh vilken härlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0