ändrade planer!

Det är väl inget nytt för er så här dags, att jag alltid ändrar vad jag ska göra under dagarna.
Men det blev lika bra i dag som alla andra gånger! För eftersom ja vaknade upp så sent, var det väldigt ont om tid för att åka in till stan och vara där en stund innan det stänger. Så idag åkte jag, mamma, peter och Linnea in till Barkarby för att kolla på skor. Jag hittade ett par som jag gärna ville ha, men mamma sa att vi fick vänta -.-
Sen så köpte jag (mamma) tre par strumpor som man kan ha på handbollen som jag behövde. Toppen!
Men i morgon blir det dock annat, för då tänkte PAPPA och jag åka in och kolla på nya jeans (igen) och lite annat även.
Påtalom nya jeans så bestämmde jag mig för att behålla de från gina, de var så sköna och passade så bra till min garderob.
Nej nu ska ja gå och vara social mot familjen med en stor godisskål i famnen.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0