Uppdatering: Lördag

Till min förvåning såg jag Julia ligga i sängen bredvid mig när ja vaknade denna muliga dag. Haha nejdå, det var minsan ingen förvåning. Eftersom gårdagen blev en aning lång bestämmde vi oss att hon skulle sova hos mig över natten.

Vi vaknad runt elva och sen började direkt med att käka frukost. Inom en-två timmar satt vi i bilen påväg till Mässan ännu en gång. Vi båda hade planerat med våra mammor att vi skulle dit egentligen bara i dag, men man ville ju smygtitta i går. Sen var det bara att frågá på, allt mellan himel och jord.
Mamma som kände sig som 16 igen skötte snacket åt mig och till min förvåning började ta en massa andra broschyrer till sig själv? Och då tog hon för det mesta bara saker ifrån djur-natur gymnasien. Så man fick säga till henne lite att vi var där för att hjälpa mig att välja skola, och inte henne.

Senare framåt kvällen var det en av mina kära vänner Minna som skulle firas hemme hos Emelie. Egentligen var det en överassknings fest som vi hade ordnat. Men hon blev inte så överaskad om man säger så. Tusan också!
Det var mycke prat och god mat som serverades denna kväll.
Och sen framåt nio tiden började vi alla dela på oss då vi alla skulle åt olika håll. Jag åkte hem pga personliga skäl och även lite magont.


Detta var då ifrån kvällen när vi höll på att laga våran goda midda innan Minna skulle komma :)


Sen har vi då en katalog från Atletica gymnasiet som ja funderar starkt på att gå, det finns även Solna gymnasium med elitidrotts tillägg som ja även vill gå på. svårt val :/


Kommentarer
Postat av: Mikaela magnusson

Atletica är bäst! :)

2008-11-19 @ 18:37:52
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0