Uppdatering: Fredag

Dagen varade inte l'änge i skolan denna dag, skönt tycker jag dock. Det kändes som att det var dags för en tappendag, fast eftersom de nu ändrat det till "halv-tappendag" fick man gå upp tidigt ändå.
Men det gjorde ändå inte så mycket, dagen blev ändå lyckad från alla håll och kanter.

Efter skolan beslutade ja mig för att åka iväg till stan för göra några ärenden, men i sista sekunden när Julia inte hängde med, orkade ja inte heller. Så jag drog hem i stället för några timmar innan ja suktades till att gå på den årliga Gymnasiemässan i Älvsjö för alla nyblivande gymnasieelever.
stannade där dock i knappt två timmar pga allt folk.

Sen senare åt kvällen var det dags för min, ossians, schagers och även nyblivna Julias traditionella filmkväll på Fredagar. Och som alltid hade vi laddat upp med chips, läsk och även glass denna gång i stället för godis, men den smälte lite för fort så det blev bara gägga av allt hihi.
Vi tittade på filmen Halloween 1 som var ruskigt äcklig. För er som inte sätt den handlade den om en tio årig pojke som blir psykopat och mördar sin grymma pappa, syster och hennes pojkvän på er brutalt och smärtsamt sätt, och så vidare...


e n   r y s l i g   k v ä ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0