Julstämning?


Blev så taggad på jul när ja läste Olivia B´s blogg för någon dag sen. www.ojb.blogg.se
Det där känslan när snönn börjar komma och man vill pynta huset helt rött med en massa ljus och julstjärnor hängande i fönstret. Och kanske sätta sig i soffan med en kopp glögg och lyssekatt i handen, och kanske lyxa till det ännu mera med en varm brasa. Och för dom som nu inte har det (exempelvis mig) så kan man ha en fuskeld på tvn. Lika mysigt det, bara att det inte kommer någon värme.. (?) lät lite knasigt det dära XD

Och nu är det även bara EN månad kvar till jul! Jag vet, ja sa det i förra inlägget. Men ja ville bara försäkra mig om att ni var med på noterna. Och så knasig som ja e har jag snart handlat klart mina julklappar, eller en del av dom.
Lika bra att börja tidigt tycker ja, så slipper man stressa efter att hitta något typ veckan innan då allt är slutsålt.
Många tycker ja e väldigt galen som tänker så, men är det inte lika bra ändå?
Slippa vara med om den där striden med en annan kund som vill ha samma sak, när det bara finns ett exemplar kvar. Tror mig, den fighten vill ni inte vara med om. Det blir blodigt alvar tillslut haha.
 

Till er alla från oss alla. 
en riktigt god jul!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

SV: aha okej :/ vet du ngn annan som e bra (A) ?

2008-11-26 @ 22:26:53
URL: http://stockholmsfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0