Jag är överlycklig!

Det är verkligen märkligt hur ens hormoner styr kroppen.
Ena dagen är hur nere som helt och gråter i timmar, medans andra dagen är man överlycklig?
Det begriper ja mig verkligen inte på....

I dag är det då Torsdag den 13 november, en dag som inte kommer igen detta år... som alla andra år.
Vi hade ett stort matteprov i da som ja va jävligt nervös inför, men det gick faktiskt helt okej. Trodde det skulle vara värre. Så ja får hoppas på G+ i alla fall.
i morgon väntar då muntlig presentation i svenskan om ett valfritt ämne, ja valde först att diskutera kring abort, men sen insåg ja att det kunde vara ett känsligt ämne. Så ja valde att prata om min sommar, för det kan ja i huvudet redan.
Hoppas att det ska gå bra,
nej nu ska ja fixa lite bilder till min presentation.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Mu

Lycka till med din presentation i morgon./kram MU

2008-11-13 @ 18:03:35
Postat av: Juwligast

vems idé var det? ;)

2008-11-13 @ 22:54:52
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha din såklart!

fett smart ;)

2008-11-14 @ 07:22:51
Postat av: Anonym

haha din såklart!

fett smart ;)

2008-11-14 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0