DET SNÖAR!

Kollade nyss ut genom föntret och såg till min överasskning att det snöade ute, och inte lite heller!
Det verkligen forsar ner som en snöstrom ska vara. Detta gjorde mig så glad att ja sprang ut med mitt tunna linne och våran nya overalls jacka på mig. Kanske inte så smart, men är man glad så är man glad.
Kunde inte låta bli att ropa på syrran som fick hämta kameran och ta lite knasiga bilder.
Det är ju ändå årets första snö som kommer nu.
Mitt ansikte blev kanske lite för "happy face" så man ser inte så "jätte" knäpp ut. Så det tog vi bort!


om ett tag ska ja börja att röra mig mot kyrkan med Julia och sedan möta Olivia där. Vara lite social mot kyrkmänniskorna haha. Men ja ska inte säga ngt, det är ju migjsjälv som ja pratat om med.

Nej, nu måste ja passa på att fortsätta med läxorna när man är på så gott humör.
Ja ser det snöar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

2008-11-19 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0