En helg fylld med shopping.

Jaja jag vet, jag har inte uppdaterat på nästan hela helgen. Men jag har dels varit iväg mycket och shoppat med min älskade mormor, och även spenderat en del tid till att bara vara social nu är dem bara är här under helgen.
Så det vi har gjort är inte något jätte viktigt att ta upp, i stort sätt bara shoppat en hel del. Både i dag och i går.
Så då tänkte ja visa vad alla mina fynd blev. Även lite saker sen tidigare som ja inte har visat.


    
  
1: jeans från H&M 198 :-  (Rea)
2: Jeans G-star från JC 599:-  (Rea)
3: Jeans från H&M 198 :-
4: Jeans från Ginatricot 499:-

5: Bh och trosa från H&M 129:-och 79:-
6: Ett vitt + svart logglinne från H&M 98:- för båda
7: Rosa glashjärta med guldfärgad kedja 150:-



Nu var det även November, bara en månad kvar tills Julen närmar sig och ja får träffa min älskling igen. På tal om älskling, var håller Julia hus? Har inte hört från henne på hela helgen, sounds weird I know.
Men det är väl lika bra och kolla så att hon är vid liv i alla fall, sådan kyla som det är utomhus skulle hon inte klara en natt i. Vill även passa på att gratulera min kusin Jessie och klasskompis Lisa som fyllde 15 igår den 1 November. GRATTIS !!
Nej, nu måste röra på benen, nu börjar en jätte bra film på fyran och måste även fixa för i morgon då skolan börjar igen. ooo ja ryser av tanken. Men man kan inte vara hemma hela tiden, eller hur?
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0