Det är vitt ute, men ja är sjuk

Är det inte typiskt att man får börja en dag med att man inte kan andas?
Jag har då tydligen åkt på en riktig vinter förskylning...
Det är ju inte roligt nånstans, och på en lördag till och med!
Så det betyder att jag inte kan följa med olivia och shoppa i dag eller spela match i morgon bitti. Usch vad sur ja blir...

Så det som händer i dag är att jag får helt enkelt vara hemma och plugga. Det behövs!
Det är spanska prov (igen) på onsdag och sen måste ja göra klart min muntliga presentation som ja lyckats hoppa över ca tre gånger nu hihi. Sen ska ja läsa ut min engelska bok och göra alla frågorna...

Ja det blir nog en helg med bara plugg för min del. Men eftersom ja e så hopplös och kan inte hålla min till det måste det finnas något annat att göra .... nån gång i dag, beroende på hur jag mår.


Lika bra att förbreda sig med varmt te, en halsduk och vantar.
Tjingeling"

Kommentarer
Postat av: Olivia

uppdatera bea :D<3

2008-11-25 @ 15:15:08
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0