Dags att komma igång igen?

Jag vet vad ni tänker, gud vilken dålig människa jag är!
Jag har knappt uppdaterat något de senaste dagarna, obs det kanske var veckor hehe.
Men det har funnits en hel del att skylla på i mitt fall. Som till exempel Ondskan arbetet? Jag satt och bara skrev på den i över sju timmar till ett på natten för att bli klar. Jag kanske var inne på msn lite samtidigt, men det tar inte längre tid än att skriva blogg. Där behöver man en annan sorts fokus om ni förstår vad jag menar.
vad som hänt på sistone är inte värt att ta upp, ja kan bara säga tre ord: Plugg, träning och
komipisar.
Och vad ja nu gjort en måndag som denna är att jag har hjälpt Julia med sin muntliga presentation och även börjat lite själv på mitt eget, samt valt kläder för morgondagen. Det ska ja säga er, det krävs kreativitet för att lyckas med!
 

Japp, morgon dagens outfit blir följande: 
* Svarta strumpbyxor samt leggings över(det börjar bli kyligt nu) 
* tjock/svart bomullströja 
* svart linne + vitt line över.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0