26 November

Hejhopp alla läsare!

Tänkte börja mitt inlägg med att säga "puuuh!"
Äntligen har ja gjort mitt fruktade spanskaprov, som faktiskt gick bättre än vad ja hade trott. (minsan!)
Sen så har ja också lyckats samla mod till mig och göra min fjantiga presentation om min sommar. Nu när man lyssnat på alla andra om deras föredrag så känner man sig så löjlig med att prata om ens sommar. Men det gick förhoppnings vis bra ändå.

Efter skolan åkte jag och Olivia O till Solna för en lite snabb shoppingrunda, kul att vi börjar prata allt mer och mer med varandra. Det kanske inte var försent trots allt?
Hon köpte tre par hotpans, men ja hitade inte något fest linne som ja letade efter. Får åka in snart igen och kolla i andra affärer. Något förslag på där det finns snygga festtoppar?

Sen på vägen hem efter att ha hämtat mina idrottsgrejer hos mamma mötte man då Julia, Jojjo, Emma, Agnes och en massa andra från kyrkan. De skulle på en vardagsfest i vällingby som ja hade tänkt på att följa med på. Men kände att det inte fanns tid eller ork för det tidigare. Men när man nu mötte dom och pratade en stund när de var så "fint" uppklädda blev ja lite sugen ändå :/

Nu sitter man här hemma då med laptopen i knät och en stor kokosnötsglass i handen. Mumns! Det var längesen ja åt en så god glass ^^


Vad som händer i morogn är att några från nians tjejer (jag, julia och emma t ex) ska iväg och spela handbolls DM i skolan ända borta i Tumba, det är samling vid fem i halv åtta i tappström. Men eftersom ja e så smart och hämtade mina grejer i da så kan ja vänta på dom i brommaplan istället, och få sova några minuter extra.
Sen så på eftermiddan är det öppet hus på Solna Gymnasium som ja, julia och några andra från laget ska gå på och sen blir det kanske träning efter om man pallar som julia brukar säga.

Nej dags att avrunda lite.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars bea gjorde illa foten idag på handbollen :'(

2008-11-27 @ 20:25:55
Postat av: Linda

Ska du och olivia till the wave i helgen eller? :)

2008-12-03 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0