Har inget tålamod längre!

Guud jag känner att man snart spricker av väntan och förhoppning. Och inte bara det, tiden går också jävligt långsamt så man räknar sekundrarna 1,2,3,4...
Och ja som vill att saker ska gå snabbt. Jag skyndaddde mig även hem så fort ja kunde för att hinna göra allting som skulle fixas och pyssla om mig själv. Men så säger han att det tar en timme till...
Då kunde ja lika gärna åkt moppe lite mer och varit med Julia och Minna en stund till. Men tänk posetivt! jag har slösat en hel del bensin på att bara finåka. Dags att tänka ekonomiskt lila Beatrice.
Men ja har även sett fram emot detta i minst 4 dagar. så självklart är ja inte så tålmoddig längre.
Vill att han ska komma nu!
(vissa vet vad ja snackar om och andra inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0