Ett tillägg angående dagen/kvällen

Jag slutade mitt förra inlägg lite knasigt angående vad som egentligen hände nu i kväll. Men ja visste inget om, så varför skriva om något ja inte hade en aning om skulle hända?
Gick hem till Julia för att vara med Agnes, Julia och Emelie. Vi bestämmde oss för att åka till Busviken för vårat första dopp i år.För mig blev det bara ett halvt pga att ja inte ville doppa mitt hår. Så lite fusk hade ja nog.
Sen efter en stund kom terry och vi alla spelade kubb i julias trädgård. sjukt roligt för att lagen var så lik hela tiden och man visste aldrig vem som skulle vinna.
Agnes och ja satt lite vid sidan om för att ta några bilder tillsammans. var ett tag sedan man var med varandra så vi ville passa på ta några foton.
Sen efter yttligare en stund kom Minna förbi och det blev fullt hus hos Julia. Det skarattades och pratades som tokstollar, men eftersom klockan var så mycket var det dags att förlja några hem. Som mig ex.
Så nu sitter ja här hemma och skriver på min blogg. Roligt att folk läser den.
Nej, nu ska ja börja chilla ner tempot och lägga mig.
Ska upp tidigt i morogn för att stå på loppis med laget.
Jag antar vi hörs då!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0