6 Maj

Då vare tisdag igen!
idag fick man en grymt härlig sovmorgon som gjorde att man började vid 12 snåret. Men eftersom jag är en sådan galen person så ville ja självklart vara med på idrotten som började ca 1 ½ timme tidigare. Alla andra som inte förväntade mig där tog det som det vanliga ja brukar göra. Idrotten gick bra tills ja stötte i Alexander i klassen och gjorde illa mitt knä. Ajaj!
Gcik sedan till erskilsalen för att repetera innan den första showen ägde rum kl 13:30. Det var den bästa showen hitils och ja sjöng även inte falkst denna gång. Sen var det en lång rast på typ 2 timmar som sophie och ja beslöt oss för att köpa billigt godis för 3,98/ h, billigt billligt!
Den sista showen var däremot dålig och vi alla gjorde bort oss på något sätt.
När man sen kommer hem är det desperata hemmafruarna på 5an kl 9. Jag som verkligen längtat efter det avsnittet då något spännande skulle hända. Som sagt så slutade det obehört spännande och sorgligt så ja längtar redan till det andra avsnittet!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0