5 Maj

Jag som verkligen hatar tisdagar, men i dag var det RIKTIGT soft!
I dag var det nämnligen Vårshow för alla solister (jag då) och kören som ja OCKSÅ var med i. Det var visserligen samling vid 08:00 i morse och försov mig så ja bara hade en halvtimme att göra mig klar. Lite bråttom då. Sen när ja väl ska åka iväg med moppen är den då urladdad och man måste trampa igång den SUCK!
Men som tur fick man liv i den rätt snabbt och ja körde iväg till våran sal som vi repade hela dagen. Kände att inga toner satt alls och bad våran musiklärare (Johanna) om hjälp. Efter det satt allt!
NÄr det val var  dags för den första showen som startade 13:30 var ja så grymt nervös, men allt gick ovanligt bra även den hackande rösten ja kände.
Ville även inte missa träningen för det var min billjett till matchen som vi ska ha på onsdag. Så jag kände att man kunde skita i den sista showen som var 19:00 och gå på träning i stället. Men har även lite dåligt samvete för att Sophie fick ta min plats och sjunga mina rader som hon knappt kunde alls. Men med hennes grymma röst klarar hon allt!
Juste!
Fick även skjuss av Julia till och från träningen ute i stenhammra. Rätt långt och åka, men julia och ja tyckter det är så roligt med moppe så tiden gick snabbt och farten var hög.
På vägen hem tog vi lite små omvägar för att få köra mer och det skrattades smått vid vissa tillfällen. Vad knasiga vi är! ^^
Nej nu är det dags att plugga och sova lite.
Vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0